ambulance bed bolt briefcase calendar chain chevron-left chevron-right clock-o commenting-o commenting comments diamond envelope-o envelope facebook feed flask globe group heart-o heart heartbeat hospital-o instagram leaf map-marker medkit phone quote-left quote-right skype star-o star tint trophy twitter user-md user youtube

Strefa Zdrowego Ruchu

Zapraszamy na zajęcia ruchowe w kameralnych grupach (zajęcia fitness, taneczne lub sportowe).

Celem tych spotkań jest przeprowadzenie ciekawych ćwiczeń na różnych poziomach zaawansowania dla dzieci i dorosłych pod okiem doświadczonych instruktorów rekreacji ruchowej i fizjoterapeutów.

Aby wysiłek fizyczny, przynosił poprawę naszego zdrowia i kondycji, musi być wykonywany prawidłowo pod względem jakości jak i dobrany odpowiednio do naszego ciała. Tym właśnie charakteryzuje się nasza strefa zdrowego ruchu.
Zapisy na zajęcia prowadzone są w trosce o bezpieczeństwo i komfort podczas zajęć.

UWAGA
Na zajęcia należy zapisać się dzień wcześniej do godziny 19:30 - osobiście, telefonicznie lub e-mailowo.

Zajęcia mogą zostać odwołane, jeżeli nie uzbiera się grupa minimum 3-osobowa.

Grafik zajęć

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota
9:15

Kilogramy w dół

Agata

Zdrowy Kręgosłup

Agata

Kilogramy w dół

Agata

Cardio

Agata

Kilogramy w dół

Agata

Ball & Ballance

Kasia

10:15

Cardio

Agata

Zdrowy Kręgosłup

Agata

Rozwój przez ruch (dzieci przedszkolne)

Kasia

 
16:30

Rozwój przez ruch (dzieci przedszkolne)

Kasia

Rozwój przez ruch (dzieci przedszkolne)

Kasia

 
18:30

Trening z wykorzystaniem taśm oporowych

Kasia

Trening z wykorzystaniem taśm oporowych

Kasia

Kilogramy w dół

Agata

Zdrowy Kręgosłup

Agata

19:30

Ball & Ballance

Kasia

Zdrowy Kręgosłup

Agata

Ball & Ballance

Kasia

Cardio

Agata

Cardio - Jest to forma zajęć, mająca na celu pobudzanie układu krążenia do wzmożonej pracy. Dzięki regularnie odbywanym treningom, następuje stopniowa adaptacja organizmu do coraz większego wysiłku fizycznego. Pozwala to na zwiększenie wydolności układu krążenia i podejmowanie kolejnych wyzwań treningowych. Ponadto zajęcia Cardio pozwalają zadbać o samo serce, niwelują ryzyko chorób układu krążenia oraz poprawiają metabolizm.

Zdrowy Kręgosłup - Są to zajęcia o charakterze profilaktycznym, mające na celu wyrównanie dysbalansów mięśniowych i zabezpieczenie kręgosłupa przed statycznymi i dynamicznymi obciążeniami. Skierowanie są zarówno do osób przebywających długotrwale w pozycji siedzącej – np. ze względu na pracę zawodową, jak i dla wszystkich, którzy chcą zadbać o kondycję swojego układu ruchu. Pozwalają zniwelować skutki przeciążeń towarzyszących nam w życiu codziennym.

Kilogramy w dół - Są to zajęcia nastawione na trening aerobowy. Odpowiednio dawkowane ćwiczenia, angażujące wszystkie najważniejsze grupy mięśniowe, przeplatane prawidłowymi ćwiczeniami oddechowymi – pozwalają na optymalne pobudzenie naszego organizmu oraz zredukowanie nadmiaru tkanki tłuszczowej. Intensywność zajęć dobierana jest do możliwości i stopnia wytrenowania grupy, pozwalając w bezpieczny sposób ćwiczyć i modelować całą sylwetkę.

Ball & Ballance - Jest to forma aktywności z wykorzystaniem piłek oraz dysków sensomotorycznych, oparta na treningu równoważnym. Poprzez niestabilne płaszczyzny podporu, pozwalają na pobudzenie zarówno powierzchownych, jak i głębokich grup mięśniowych. Pomagają regulować nadmierne napięcia w obrębie układu mięśniowego i przyczyniają się do poprawy koordynacji ruchowej.

Trening z wykorzystaniem taśm oporowych - Są to zajęcia bazujące na wykorzystaniu w ramach treningu – oporu dynamicznego. Jego główną zaletą jest możliwość dawkowania lekkiego oporu, ułatwiającego prawidłowe prowadzenie ruchu, na całym jego przebiegu. Zabezpiecza to stawy obwodowe przed przeciążeniami oraz stwarza optymalne warunki do rozwoju wytrzymałości mięśniowej.

Rozwój przez ruch (dzieci przedszkolne) - Są to zajęcia adresowane do najmłodszych. Ich nadrzędnym celem jest stworzenie optymalnych warunków do wszechstronnego rozwoju ruchowego dzieci. Prowadzone w formie zabawowej, z wykorzystaniem rozmaitych przyborów, angażują wszystkie grupy mięśniowe do pracy. Wyrabiają zręczność i koordynację ruchową oraz mają pozytywny wpływ na kształtowanie postawy ciała.